Counting Days

July 2014 :
First time meet at Hospital Ampang he visited  me because I was dengue while we did not know each other, he just follow his friend to visit me. For the first time he saw my face. At that time I noticed him but we never spoke at all. After day by day we close to each other until become a best friend.

Year 2015 :
We lost contact with each other.

February 2016 :
He join my family trip. After come back from the trip he ask me to marry him.

14 May 2016 :
We officially Engaged

15 December 2017 :
We will get married
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Terkadang aku tertanya sendiri kenapa aku pilih dia sebagai teman hidup?
Jawapanya : Entah, hati ini seakan redha dengan setiap aturan ini, dan aku mula menyayangi dia dari hari ke hari.

Khun_

Tidak perlulah awak menabur kemewahan kepada saya, cukup sekadar awak mengajar saya erti bersederhana dan mensyukuri di atas nikmat-nikmat yang Allah pinjamkan kepada kita. Saya terima awak pada hari ini kerana awak adalah awak. Jadikanlah saya wanita terbahagia kerana memiliki awak. Jadikanlah saya wanita yang terakhir berada di sisi awak. Kerana saya berjanji apabila akad telah menghalalkan kita, maka tiada yang lain selain awak.


No comments: